تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی | رونمایی از سوپرایزهای پرسپولیس در قائمشهر

اوسمار ویرا پس از بازی سپاهان به فکر تغییر بزرگ در تیم افتاد به طوری که در قائمشهر با دو سورپرایز مقابل نساجی قرار می‌گیرد.

تمرین پرسپولیس

رویداد۲۴ فوتبال ۳۶۰ نوشت: پرسپولیسی‌ها هفته گذشته این فرصت را داشتند تا بتوانند بالاتر از استقلال در صدر جدول کار خود را به پایان برسانند، اما با وجود توقف آبی‌پوشان پایتخت، شاگردان اوسمار ویرا هم در خانه متوقف شدند و نتوانستند بیش از یک امتیاز از سپاهان اصفهان بگیرند تا همچنان در رتبه دوم جدول بمانند. پرسپولیسی‌ها در هفته بیست‌وششم زودتر از حریف سنتی خود به میدان می‌روند و شاگردان ویرا امیدوارند بتوانند با شکست دادن نساجی در قائمشهر، به صدر جدول صعود کنند و در صورت لغزش استقلال برابر ذوب‌آهن، هفته را در قامت تیم صدرنشین به پایان برسانند.

اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی پرسپلویس که تیمش در هفته‌های اخیر پرنوسان بوده و هم در جام حذفی از گردونه رقابت‌ها کنار رفته و هم ناکام در رسیدن به صدر جدول بوده، برای نبرد با نساجی مازندران که در مسیر بقا در سطح اول فوتبال ایران می‌جنگد، به دنبال انتخاب بهترین ترکیب است؛ آن‌هم در حالی‌که امید عالیشاه، ستاره باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت به دلیل اخراج در جدال هفته گذشته برابر سپاهان اصفهان، حضور در مسابقه امروز محروم است و اوستون اورونوف، ستاره ازبکستانی سرخ‌پوشان هم شرایط ویژه‌ای برای حضور در ترکیب اولیه تیمش دارد.

در انتظار بازگشت دانیال

سرخ‌پوشان پایتخت در ۶ بازی اخیرشان در لیگ برتر عملکرد درخشانی در فاز دفاعی داشته‌اند و دروازه‌شان باز نشده است. علیرضا بیرانوند بعد از گذراندن یک شب کم‌اتفاق مقابل سپاهان، گزینه اصلی حضور در خط دروازه پرسپولیس برای جدال با نساجی مازندران است و به نظر می‌رسد که گیورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم زوج خط دفاعی سرخ‌پوشان خواهند بود. دانیال اسماعیلی‌فر بعد از یک بازی غیبت در ترکیب اصلی پرسپولیس، احتمالاً امروز به جمع ۱۱ بازیکن اولیه سرخ‌پوشان باز می‌گردد و جانشین وحدت هنانوف خواهد شد و عبدالکریم حسن هم گزینه اصلی حضور در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید: زنان از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم شدند

درخواست آتش بس پرسپولیس و سپاهان | سیاوش یزدانی اقدام کرد


سیمای خط هافبک پرسپولیس تغییر می‌کند

ویرا در دیدار برابر آلومینیوم اراک که از حضور امید عالیشاه در ترکیب تیمش محروم بود، تصمیم به تغییر آرایش تیمش گرفت و یک هافبک به ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت اضافه کرد و به نظر می‌رسد که در مسابقه امروز هم این سیاست را در پیش می‌گیرد. مسعود ریگی و سروش رفیعی در حالی گزینه‌های اصلی حضور در خط هافبک پرسپولیس هستند که احتمالاً محمد خدابنده‌لو ضلع سوم خط هافبک سرخ‌پوشان خواهد بود و برابر سرمربی سابق خود در قائمشهر فرصت بازی به‌دست خواهد آورد تا پرسپولیسی‌ها با حضور مثلث ریگی، رفیعی و خدابنده‌لو در قائمشهر برابر نساجی صف‌آرایی کنند.

وینگر شمالی در قائمشهر به ترکیب سرخ‌ها بر می‌گردد؟

اوستون اورونوف، ستاره خوش‌تکنیک سرخ‌پوشان پایتخت درگیر ویروس آنفولانزا شده و همین مسئله، حضور او در ترکیب اولیه سرخ‌پوشان پایتخت را با ابهام و علامت سوال مواجه کرده است. هر چند که کادرپزشکی باشگاه پرسپولیس در تلاش برای حضور اورونوف در ترکیب این تیم برابر نساجی است، اما به نظر می‌رسد که سعید صادقی بعد از مدت‌ها چشم‌انتظاری، سرانجام امروز به ترکیب اصلی سرخ‌ها بازخواهد گشت و اورونوف از روی نیمکت کار خود را در مسابقه امروز آغاز می‌کند. مهدی ترابی دیگر وینگر پرسپولیسی‌ها در مسابقه امروز خواهد بود و با توجه به آرایش احتمالی ۳-۱-۲-۴، عیسی آل‌کثیر هم احتمالاً در نوک خط حمله سرخ‌پوشان به میدان می‌رود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران مقابل نساجی مازندران

علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، سعید صادقی، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان